La meva llista de blogs

25 de gen. 2010

El dilluns començo

Gairebé no recordo què és una bici... jajajja... S'ha acabat! Començo la temporada ciclista. Començo l'1 de febrer. Jo mateixa m'he fet una planificació per als propers 2 mesos. Serà un entranament progressiu i d'adaptació. Començaré amb pocs Km la primera i els aniré incrementant de la següent manera:

Setmana 1 febrer: 150 Km
Setmana 8 febrer: 200 Km
Setmana 15 febrer: 250 Km
Setmana 22 febrer: 300 Km
Setmana 1 març: 300 Km
Setmana 8 març: 350 Km
Setmana 15 març: 400 Km
Setmana 22 març: 450 Km
Setmana 29 març: 500 Km

L'objectiu és preparar les totes les marxes cicloturistes de la temporada i pujar al podi de la Terra de Remences (ni que sigui per ser la participant més jove o la més vella o la més alta o la més baixa o la més nosequè) jajjajajjaja
Gas a la burra!!!!!!!!!!!

12 comentaris:

jag75 ha dit...

ànims MAriona!
jo tb he tornat a fer algo de bici ("por la cuenta que me trae")

una abraçada

jag75

flx ha dit...

Deu n'hi do, ja s'ha de tenir temps per arribar a fer aquests km., sobre tot a partir de la tercera setmana!

Vinga, molts ànims i lenya al mono que les marxes estan a la vora!


salut

Jordi ha dit...

Apali, doncs!

Rubén ha dit...

A por ello!!

Jose ha dit...

Molta sort Mariona i que el temps t'acompanyi perque ultimament no fa mes que ploure.

Una abraçada

Josep ha dit...

Carai Mariona. Tot lo q sigui passar de 300 Km setmanals de flaca ja és respectable. A seguir així.
No et veuran passar.
Jo amb uns 1000 Km al mes ja en tinc "prou". Això ja em dona per fer unes 6 h 30 a Remences. Si m`ho curro més la última plata està a 6 h 20.
A reveure.

Maria ha dit...

Jolin! ja era hora nena!!!! q aquest any t´has emperrat amb l´esqui i no se què i no vegis!

Ja quedarem!

Clara ha dit...

Anims Mariona i com diria al masaai...Molt de gas a la burra

forest ha dit...

Animo Mariona,Yo tambien me tendria que poner en la bici,pues le dedico mucho a correr.Te sejuiré con tus entrenos.

Sergi ha dit...

Mariona no soy un gran entendido en materia de entreno, pero no deberías bajar el volumen en alguna semana ??? quizas en la 4 o en la 5?? El cuerpo tambien necesita tiempo para asimilar los entrenos...

un saludo y nos vemos en Remences

rogero ha dit...

grande mariona!!! ja m'han tret el guix!!!

Mariona ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris!! Ja queda menys per començar! jeje