La meva llista de blogs

25 de des. 2008

25 de desembre, fum fum fum... a Collformic!

Dia de Nadal: Es presenta emboirat, grisot, fredot (-5ºC), en definitiva, lletjot. Vic és el congelador de Catalunya. Tinc sobrecàrrega a la pota esquerra i per tant no puc anar a córrer. Tots els gimnassos i piscines de la ciutat estan tancades. Què faig??????????????? Carregar la bici al cotxe i allunyar-me de la boira. Decideixo pujar a Collformic des de Seva. Són 7,5 Km de pujada, sortida curta però intensa. És com una cronoescalada però sense crono jajajajjajaja... Fa un solet meravellós, ha estat un encert.
Vistes espectaculars des de Collformic pel cantó de Girona. A la baixada em poso el polar que porto lligat a la cintura perquè la rasca és inaguantable.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Quin valor que tens noia, amb el fred que fot aquests dies... Bon nadal!

ninu ha dit...

Bon Nadal Mariona!!!

Em fas enveja per les muntanyes del voltant......pero no et cenvio el clima pel del Baix Camp, realment a Vic fa molt de fred!!!!

Una salutació!!!

Mariona ha dit...

Jordi, m'hauria d'haver quedat a casa perquè m'he costipat juaaaas

Ninu, és igual a un congelador, quina rasca!

david malmeto ha dit...

Pareces Tomás Molina