La meva llista de blogs

24 de des. 2008

Desembre congelat

Avui he sortit en bici de carretera a l'hora que teòricament fa menys fred i amb sol, però tot i així només he aguantat 1,5h! Sempre intentant evitar carreteres massa transitades.
Amb un petit port per anar obrint pulmons... La pujada ha estat bé però a la baixada fotia una rasca de nassos!! No he trobat cap ciclista, bé si, de fet n'he trobat un a Tona. Ricard, no sé si m'has conegut però la que tenia pinta d'atracadora era jo, jajajajajja
Hi ha una part del carrer on visc que és una gelera permanent.

6 comentaris:

Toño ha dit...

Hola soy Medelin que me tienes en tu lista de blogs
Que sepas que te he puesto en mi lista de blog si me quieres escribir me mandas un correo a este correo
antonioychuszgz@terra.es
Soy de Zaragoza aqui tenemos buena grupeta
Un saludo y sigue entrenando y el deporte que buena enfermedad es me encantaaaaaaa

b. ha dit...

Aquí una altre del sindicat de carreteres poc transitades...

No et congelis aquest Nadal, Mariona, que ens espera un 2009 carregadet de quilòmetres, reptes e il·lusions.

Una abraçada i bones festes!!!

robert mayoral ha dit...

bon nadal, crack! i vigila no t'encostipis ara, jejeje!

Jordi ha dit...

Mariona, per Nadal cada ovella al seu corral!!! Bon Nadal!!

josep-maria ha dit...

Ei Mariona, doncs jo he sortit a primera hora per córrer i aguantar-se dret ja era tota una proesa.. tot i així han caigut 17 km. M’he quedat sorprès de la gent que m’he trobat.... això si... no he reconegut a ningú.... només es veien els ulls de la gent i encara.

Vinga bones festes.... la bici de carretera la guardo fins el Gener... que ja s’acosta!!!!

Mariona ha dit...

Medelin, gracias por escribir, estamos en contacto

Bia 2009 ple de salut i Km!!

Robert, el costipat ja l'he pillat jeje bones festes!

Jordi, al corral és on millor s'està!

Josep-maria, hi ha més gent entrenant a l'exterior de la que ens pensem, tot i el fred!