La meva llista de blogs

7 de des. 2008

Mitja marató de Mataró

Avui tenia pensat anar de botigues al centre comercial Mataró Park però estava tancat! CANVI DE PLANS... mmmmmmmmmmmmm... pensem... Ja ho tinc: Mitja marató de Mataró.... jajajajajjaajja... A fer una tiradeta llarga trotant per asfalt (que tan poc m'agrada) i unes quantes fotos als cracks. Quina gentada abans de començar, pràcticament 2000 inscrits.


Els Maimakansus com sempre animant la festa


Els kenians al capdavant amb el gabinet afilat


El primer classificat no keniata


Quines gambades!!!


Aquest gosset no hi ha faltat


Un ciclista que s'ha colat jajajajjaja... Ben fet xavalí!


Les rectes de la nacional II es fan inacabables!!


Imatges prou bones per ser fetes amb el mòbil!!

Imatge espectacular
Corrent amb estil El Richard agafat d'esquitllada
El Ramon ben situat

El Sergi de groc

L'Eva seguint la cursa amb els seus patins

L'Alex de taronja, ben situat enmig de la grupeta

El televisiu Xavier Bonastre, un habitual de les curses
El Bernat amb una il·luminació amb "efectes especials"
El Robert preparant Sables
I a la tornada la C-17 absolutament colapsada a causa del Mercat Medieval de Vic.

10 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

Xavalinaaaaaa, collons quin mòvil que tens, ho pilles tot!!avui m'ho he passa't teta mirant la gent com patia ... cridaven maasai !!!i jo ni els coneixia però ara mirant les teves fotos algun ja ser qui era.

Ens veïem un altre dia, com sempre al bar.

records.

SanTiago Pons ha dit...

Veig que hi ereu tots incluit el crack de sant celoni!:-) mariona, treu el "let it be the night" del blog! gran temazo!:-)apa, me'n vaig a fer series amb un fred que pela!:-(

Joan Josep ha dit...

Unes fotos molt bones Mariona. Llàstima que hem quedava lluny, que si no m´hauría agradat acostar-mi.

Arreveure.

irotante ha dit...

Fotos muy bonitas y muy buenas zancadas alguno a dado,Rober tranquilo que buena le espera te podrias haber saco una fotito para completar
Saludos

robert mayoral ha dit...

gràcies per la foto! com a fotogràfa et podries guanyar la vida, i sort que era un mòbil!

Ironxevi ha dit...

Hola Mariona, a falta de botigues obertes, sempre ens queda la mitja de Mataró... Per cert, en direcció a Girona, cap metre de cua, je,je...

SANTIAGO ha dit...

Mariona!!
yo me quedé sin inscripción!! este año han volado! el sábado hicimos el CLinic de Santi Pellejero en Cabrera de Mar.... una pasada!

karli ha dit...

Què dius que vas fer una tiradeta? a quin troç vas correr que no et vaig veure? al final si que vaig veure't, situada en el pitjor lloc de la cursa just on comença la dura pujadeta final!!!
Encantat d'haberte saludat!!

miquel ha dit...

Si que han volat,aquest any les inscripcions,jo tambe,en vaig quedar sense...y molt be les fotos,me ha vingut una mica de nostalgia al veure el meu poble(cap gros a tope...¡¡yeaaaah!!)

Mariona ha dit...

Xavi, és genial veure la gent com pateix!! Ens veiem a la propera.

Santi, let it be the night a topeeeeeeeeeee

Joan Josep, a la propera no hi pots faltar!

Irotante, unas zancadas para flipar

Robert, em donen una reflex i foto maravelles jajajaj

Ironxevi, collons quines cues, aquest cap de setmana tot Catalunya era a Vic!!!!

Santiago, bueno pues ojo: te apuntas para la próxima!!!

Karli, collons nanu, et vaig trobar en el pitjor tram de la mitja, vaja tela quina pujadeta!!!!!

Miquel, ets de Mataró? Això sí que no ho sabia. N'haurien d'organitzar una a Vic! jeje