La meva llista de blogs

29 de des. 2008

Queixals del seny

Els queixals del seny (muela del juicio, en castellà, i wisdom tooth, en anglès) solen sortir vora els 18 anys d'aquí que se'ls anomeni així, "del seny". En el meu cas em van començar a sortir tots 4 als 25. Són els queixals que solen portar més maldecaps als odontòlegs. Veient la ortopantomografia que m'han fet crec que no m'escaparé d'una intervenció quirúrgica. Segur que m'hauran d'obrir la geniva per treure els superiors perquè ni hi caben. Ja tremolo...

9 comentaris:

Clara ha dit...

No t'amoïnis Mariona, cada vegada i ha mes gent adulta que tenem que passar per quirofan per treuels-hi els queixals de seny, estaras uns dias amb una mica d'inflamacio i ja aquesta..anims

Maria ha dit...

A mi m´ho van haver de fer....
Conta paron de bici per 5 dies!!!! jeje

Mariona ha dit...

Clara, m'han dit que s'infla molt la cara i que fa mal, però què hi farem s'hi s'ha de fer es farà

Maria, siguem sincers, això és el què més ràbia em fa, el paron de la bici jajajjaja

XAVI NOVELL ha dit...

Tranquila xavalina ... a mí sls van treure tots 4 a 30 anys i Mare MEva quin PATIR !!!!! a la forma més bèstia que he vist mai ... em pensava que era a Kenya ... qui els va parir !!!!

son 4 dies sense pedelar fins que la cicatriu no ès tanqui .

salut i Seny

Judith ha dit...

A mi també me´ls han de treure i després d' haver llegit aquests comentaris encara em fa més por.Vinga ànims Mariona! Això és una cursa més!!

Furacán ha dit...

A mi me las quisieron quitar hace 4 o 5 años años pero al final me escaqueé jijiji y de momento no me han vuelto molestar así que rezo para que se me queden como están ahora, con los 4 piquitos asomando y no más...
Cuando más lata me dieron fue con 20 años una de ellas, por su culpa suspendí un parcial de fisiología, no podía ni pegar ojo ni concentrarme para estudiar... claro que como desde entonces he perdido el poco juicio que tenía...
no me ha vuelto a doler.

Ánimo y que te sea leve!

David Rodriguez Roures ha dit...

Pánico me da a mi la palabra dentista,espero que no sea nada,u8n saludo y feliz 2009.

Mariona ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris i testimonis personals, però crec que ara encara estic més acollonida jajajjajaj... Una abraçada

Unknown ha dit...

Estem igual, ja fa 3 anys que em diuen que els haig de treure... però aquest cop ja no m'escapo, passat la mitja dos fora!!!

Salut i Bon final d'any!!!