La meva llista de blogs

6 d’ag. 2008

06/08/08: 80 Km



BICI 80 Km amb tanta o més calor que ahir. Anècdotes a destacar: poques. Només que m'ha avançat un btt-ero que s'ha picat després d'haver-lo avançat jo prèviament... Aquí el tenim al final del camí. Li he fet una foto de record, jeje...
El que sí que voldria escriure és una frase que vaig trobar ahir navegant pels blogs. No recordo de qui és però ve a ser alguna cosa com: SÓC ATEU FINS QUE VEIG DÉU AL JULIOL (tour France). -------------------> Que bo... jeje

I continuant amb frases motivadores, he de reconèixer que alguna vegada m'han dit: "estàs obsessionada amb l'esport". Doncs bé, per mi la definició d'OBSSESSIÓ no és altra que: paraula que utilitzen les persones desmotivades per definir la determinació per fer alguna cosa. -------------------------> Definició clavada! jeje...


I seguint amb el mateix rotllo avui el Josef al seu blog ha dit el següent: "Y es que desde el domingo pasado hasta dentro de dos domingos, puedo llamar sin ningún problemas los días como los de la muerte. Mucho volumen, horas y mucho calor. Pero la diferencia entre estar fuerte o no en el ultrafondo, no es hacer un kilómetro 10" más rápido que ayer. Estar fuerte en el ultrafondo implica tener hambre de sufrimiento cuando te levantas, te queman las piernas y sabes que tienes como mínimo 4 horas de leña por delante......." ----------------------------> Simplement, la pell de gallina!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Haveure quant et cambies el casc no? aixo ja comença a ser una reliquia, jejejeje

SanTiago Pons ha dit...

Mariona,
s'ha de saber patir!saber patir ho es tot a la vida!qui no sap patir ... malament! i de l'ultrafons doncs, ja n'anirem parlant, pero pinta amb molt molt patiment, pero ja m'agrada!jeje ... ens veiem a la marnaton va! anims

jordimasfepesa ha dit...

el patiment! jo no li diria així, potser millor, plaer? que millor plaer dona (deportivament parlant) que patir molt i veure que vas fent camí?

Mariona ha dit...

Anònim, quan el canvii, enlloc de llençar-lo, el portaré directament al Museu Episcopal de Vic jajajjaja

Santi, estic a punt de fer una bogeria i inscriure'm a la Marnaton ai ai ai

Jordi, pujant en bici per les carreteres a 35ºC i amb cremor als glutis, d'això en dic patiment, però és un patiment però maku no? wenu, què t'he de dir a tu que no sàpigues... jeje

Byk ha dit...

Marnaton ja!!! jejjejeje!! Lo tarat de Berga tambè em vol convencer pero..mmmm.. no se no se...

ninu ha dit...

Obsessio!!!! Quina bonica paraula que està en boca de tanta gent, quan veu que li dediques moltes hores a alguna cosa...potser si!!!
Pero DETERMINACIÓ o DEDICACIÓ com molt be has dit m´agrada mes.
Jo, que també conec el mon de la musica, puc dir que per ser un cantant,music, director d´orquestra, etc,etc...si no ets una mica obsessiu-metodic-dedicat...et quedes en un mer afeccionat!!!!
Els millors en qualsevol ambit de la vida, son persones: metodiques-obsessives-dedicades-esforçades-tenaces, etc,etc.

Que ningù no et menysprei mai, per fer amb dedicació allò que t´agrada!!

Una salutació campiona!!!

Jordi ha dit...

Bones frases per començar el dia.
Mira que com el btt-ero llegeixi el teu blog...