La meva llista de blogs

31 d’ag. 2008

Setembre

S'acaba l'agost. Aquestes dues últimes setmanes he estat massa mandrosa amb poca motivació i he fet ben poca cosa. Han estat com unes vacances, per altra banda crec que merescudes. Aquests últims 7 dies tan sols 4500 m de NATACIÓ, 70 Km de BICI, i una mica de muntanya amb 2 ascencions al Matagalls. Comença al setembre. Torna la rutina. Torna la disciplina i l'ordre que tant m'agrada. Torno al GIMNÀS, que des de l'abril que no el trepitjava. Tornen a obrir les piscines cobertes. I torna un setembre ben carregat: dia 6 tri de Banyoles, dia 13 Marnaton i dia 20 Matagalls-Montserrat. Així que espero que em torni la motivació ben aviat!!!! Ahhhh i no em recordava que aquest setembre tindré 2 setmanes de PRO, és a dir, de vacances jajjaja...

3 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

Ja estem aquí un altre cop. Jo també trobo a faltar la rutina dels entrenos és una de les poques coses que te tornar a la feina.

XAVI NOVELL ha dit...

gracies pel comentari xavalina ...
ja saps , pim pam.

SALUT i records.

Mariona ha dit...

Ferran, és una de les coses bones que té tornar a la feina jajajajja

Xavi, salut i gasssss a fondo!