Un jove, de 24 anys, de Vic ha mort en un accident d'escalada al Marroc. Els fets van passar divendres a la zona de Todra, tot i que encara no se saben les circumstàncies exactes de l'accident. La víctima, Xevi Sanglas, estava escalant amb tres companys més quan va caure. El noi va ser hospitalitzat, però no es va poder recuperar de les ferides i, finalment, va morir. La seva família, molt coneguda a la capital osonenca, s'ha desplaçat fins al Marroc. Està previst que en les pròximes hores es pugui traslladar el cos del noi fins a Catalunya.
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada