Un jove, de 24 anys, de Vic ha mort en un accident d'escalada al Marroc. Els fets van passar divendres a la zona de Todra, tot i que encara no se saben les circumstàncies exactes de l'accident. La víctima, Xevi Sanglas, estava escalant amb tres companys més quan va caure. El noi va ser hospitalitzat, però no es va poder recuperar de les ferides i, finalment, va morir. La seva família, molt coneguda a la capital osonenca, s'ha desplaçat fins al Marroc. Està previst que en les pròximes hores es pugui traslladar el cos del noi fins a Catalunya.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada