La meva llista de blogs

27 d’ag. 2008

27/08/08: Bici

Avui hauria d'haver anat a nedar. A vegades sembla que m'agradi fer les coses al revés! Però no m'he pogut resistir al solet que feia aquesta tarda. Se m'està acabant això de sortir en bici els dies feiners, perquè aviat es farà fosc a mitja tarda... Doncs han estat un total de 55 Km en 2h 10' amb un port inclòs, la pujada a Sant Bartomeu del Grau. Demà a veure si aconsegueixo fer uns metrets a l'aigua!!! Aprofito per dir que ahir vaig ser força imprudent i se'm va acudir pujar a Matagalls des de Collformic amb una espessa boira. És sabut que molta gent s'ha perdut fent aquest cim amb boira, la dita diu que "no es pot pujar el Matagalls quan hi ha boira al cim". I una altra diu que "tan difícil és baixar la tartera del Pedraforca com pujar el Matagalls amb boira". Per sort, només vaig tenir la sensació d'estar perduda durant uns moments, de seguida vaig trobar la traça el camí de baixada. Però és cert que la boira desorienta moltíssim!

9 comentaris:

Miquel Gubianas ha dit...

vas tenir sort de pujar i baixar pel collformic, no té pèrdua més que a l'altura del Turó Gros.
si haguéssis buscat el camí de St segimon o haguéssis anat cap al Coll d'ordials llavors sí que hauries comès una insensatesa. per sort, el matagalls és petit.

ets prou valenta, sí!
nus vemus!

ORioL ha dit...

Ei compte amb la boira si!! Si fas el locu amb ella porta't una bruixula!!

Ara be un incís, akesta dita de... baixar la tartera del Pedraforca no té cap dificultat, de fet baixes sol, fas una passa i avances 3 metres... però buenu està be!! jejeje

A tope!!
;o)

Anònim ha dit...

Veig que vols fer coses fortes mirat aixo http://artec.cat/BTT_html/index_btt.html

Mariona ha dit...

Miquel, exactament al capdamunt del Turó Gros va ser on em vaig desorientar per uns moments fins a trobar la fita. Per cert, no sabia que se'n deia turó gros. Cada dia s'aprèn una cosa nova! :-)

Oriol, sembla ser que fa anys un capellà va morir allà quan va caure per un atac d'ansietat després d'haver-se perdut...

Mariona ha dit...

Anònim, té bona pinta però el 19 d'octubre coincideix amb la duatló de Queralbs. Llàstima... Gràcies per la info!

Tr3sk ha dit...

Quina llebre de luxe tindrè per Mm'08!!!
Eso, eso tú ves descubriendo atajos!!!Sigui com sigui haig de veure a la Moreneta, reina!!

Mariona ha dit...

€va, ja veuràs que bé que ens ho passarem a la Mm!!!! :-) Per cert, saps si es pot consultar la llista d'inscrits al tri de bcn? Besitus!

ninu ha dit...

T´hauras de comprar un frontal antiboira!!!!!!!! A molt dolentes porta sempre el mobil, per si un cas, encara que sigui als mitjons.


Salutacions y reposa que l´anemia no marxa sola!!!!!!!

Tr3sk ha dit...

De moment no hi ha llista per consultar..però si estàs inscrita ja miraré que l'inscripció sigui correcta, no pateixis!!