La meva llista de blogs

13 d’ag. 2008

Una bona proposta pel setembre

Finalmente hemos encontrado fecha y hora para la "Ride Of Silence 24h nonstop". La fecha sera el viernes 5 de Septiembre a las 22h y se extendera hasta las 22h del sabado dia 6 de Septiembre. Hemos avanzado el horario para no coincidir a mitad de prueba con el Olimpico de Banyoles, asi pues, cuando sea la hora de inicio del olimpico ya llevaremos casi 18 horas rodando y obviamente no nos importara nada parar a descansar un rato, es mas, nos va a ir muy bien. Asi pues, todo el que quiera venir esta invitado, sera bienvenido a la hora que venga ... hay algunos triatletas que daran algunas vueltas con nosotros acabada su participacion en el olimpico, otros que vendran por la manana a rodar un buen rato, y otros rodaremos todo lo que podamos y al ritmo que podamos... cada vuelta tiene unos 6,6kms y trataremos de alcanzar las 90 vueltas, calculamos, si todo va bien, alcanzar los 600kms en 24 horas, no estaria nada mal!y aproximadamente un acumulado de unos 8.000 mts!!! de locos locos! Y PIM Y PAM ... Y que venga la guerra!THE PARTY GOES ONRIDING ALL NIGHT LONG!GOD BLESS US!



Per més info: http://santineulengbach.blogspot.com/

5 comentaris:

SanTiago Pons ha dit...

be Mariona be! anar fent pinya! ja veuras que ens ho passarem be, be, de fet es un dir perque les cares que hi hauran cap a les 3 de la tarda seran acollonants ja veuras, pero nosaltres alla anar aguantant, s'ha de saber patir! Gracies pel post Crack!

robert mayoral ha dit...

jo m'apuntaré uns kilometrillus...o millor dit unes quantes voltes.....anar fent...pim pam...

robert mayoral ha dit...

per cert, ens veiem demà a l'Ampolla o què??? porta't les bambes i fem un running després....7 kilometrillus!

Mariona ha dit...

Robert, a Banyoles també m'apuntaré a fer algunes voltes a l'Estany. I demà a l'Ampolla encara no ho sé... Però si vinc, portaré les bambes!

Mariona ha dit...

Santi, 24h pim pam... això sí que és ultrafons. La resta són tonteries!! Serà bo veure les cares que feu quan porteu 18 hores jeje