Per mi, aquesta és la cançó de l'estiu :-)
CURSA RAMON OLIU, CANTONIGRÒS.
-
@cursaramonoliu
Diumenge passat vaig córrer la cursa Ramon Oliu, a Cantonigròs. Recordo
haver-la fet quan era més curta i gratuïta, aquest any amb du...
Fa 6 hores
4 comentaris:
Esta i ella elle l'a!!! les millors!!
Byk, quines cançons... són les millors! Empatades!!
Jo li dono un puntet a la teva, i un puntas al tocas miracle sonant a l'space a la festa matinee!
De totes formes, m'agrada això de revisar blogs de corredor amb algun putrum guapo.
Ella elle l'a! te rao el Cancellara! Ah, Mariona, menys videos i mes entrenar!jejeje ... diumenge cap a Olot eh!
Publica un comentari a l'entrada