La meva llista de blogs

13 de nov. 2008

Duatló de Gurb

Aquest diumenge finalment no participaré a la travessa Rupit-Taradell de 43,5 Km. Aquest any he decidit col·laborar a la duatló de btt de Gurb, que forma part del circuit de duatlons de terra endins. Cal destacar que el límit d'inscrits era 250, però ho estiraran una mica més per tal de que tothom pugui córrer. De moment ja hi ha 270 inscrits! Hi ha un primer tram de 17 Km en BTT, un segon tram de 10 Km de cursa a peu i uns últims 5 Km en BTT. El desnivell és de 1050 m. La zona de transició és a l'ermita de Sant Roc i la sortida es donarà a les 9:30. Esperem que faci un bon dia. Ens veiem per allà!!

14 comentaris:

Francisco Castaño ha dit...

Espero que vaya bien y que subais ese nivel de participación, espero una crónica y alguna foto.

Besos.

vice sport ha dit...

caram, un duatlo com aquest seria perfecte per mi! mes bici i menys córrer jajaj tot i que jo hi posaria 20km de btt en comptes de 17, pero axo depen del terreny.

Espero que tot vagi bé, jo me'l perdo...

Carles B. ha dit...

No sabia que hi havia un du a Gurb!!!!

Per cert, mai penso a preguntar-te si coneixes al Carles Miró, o potser a algun dels seus germans...

Javi ha dit...

Què tal Mariona! Gràcies per visitar-nos en el blog del meu germà Pepe i meu (Next Challenge)!

Excel.lent el blog! T'acabem de posar un link al teu blog des del nostre.

Si tot va bé el proper 5 de juliol farem el nostre primer IM a Àustria! Seguirem d'aprop el teu blog per veure com entreneu els finishers!
J

Marc Calaff ha dit...

Ostres! Jo al final faig Viladecavalls, aqeust diumenge coincideixen tres duatlons. Al final m'he decantat per Viladecavalls, això que penses que és del circuit i puntua i tal... Llàstima perquè a Gurb tela marinera amb els caminets, realment era una duatló de muntanya muntanya!! Es va fer lenta i més pesada però em va agradar. A veure si l'any vinent la faig. Salut i vagi bé la travessa!

Anònim ha dit...

buff, que dura no?....deixaré la meva estrena en el mon duatleta per una altre ocasió, je je je.....

robert mayoral ha dit...

que vagi bé i cuida'm, un parell d'alumnes d'spinning que hi aniran, un home i una noia que debutarà...

XAVI NOVELL ha dit...

Mariona anima a tope en Pere ... el meu futur campió.

RECORDS I BONA JORNADA A LA DU.

b. ha dit...

Molta sort, Mariona!!!

Estarem a l'aguait.

Slt

Mariona ha dit...

Francisco, creo que hay 300 inscritos!! Voy a sacar muchas fotos.

Vice sport, per mi també em va millor més bici i menys córrer.

Carles, doncs no coneixo el Carles Miró ni els seus germans... És de Gurb?

Javi, jo també us he enllaçat. Estem en contacte! A tope cap a Àustria.

Marc, que vagi molt bé per Viladecavalls!

Beni, doncs és força dura, si jjeje

Robert, tranqui estaran ben cuidats!!

Xavi, en Pere a tope!!!

Bia, gràcies. A veure si fa un bon dia.

Rain Runner ha dit...

Hola Mariona, sóc el noi que es va fotre de morrus a davant teu, a 20m de l'arribada de la Duatló de Gurb 2008. He vist les teves fotos del blog però no n'he vist cap de meva volant!! Que en tens alguna? Si no en tens cap, podries explicar-me com vaig caure? Intento recordar el que va passar però només recordo el "despegue" en el marge i el soroll al caure de cap a terra!! És una llàstima perque anava 22è. Salut

Mariona ha dit...

Hola Dani. Eiii, m’alegro que estiguis bé! Et volia venir a veure a l'hospital però afortunadament m’han anat arribant bones notícies teves. Ei no et vaig fer fotos per respecte. Et vas fotre una òstia tan forta que encara porto l'espant a sobre. Tu no ho sé, però jo que no agafaré mai més la btt jajjajajja. Crec que a la baixada devies frenar amb la roda del davant, la bici et va quedar trebada i vas sortir volant per davant donant una tombarella. Vas caure “malament” i et vas clavar un fort cop al cap i una doblada bestial al coll (es va sentir un crack esgarrifós). Vas començar a cridar, i a renegar, que et feia mal el coll i que no notaves els braços. Jo estava desesperada i vaig intentar calmar-te però en aquell moment ni m’escoltaves. De seguida van venir els de la Creu Roja, que per sort eren allà mateix, i et van estirar a la camilla i a donar-te assistència.

Per cert, com m’has trobat?

Cuida’t
Una abraçada

Rain Runner ha dit...

Ei Mariona!! Vaig trobar el teu blog tot buscant fotos de la duatló de Queralbs, on vaig quedar el 80è, va ser dur però em va anar força bé. En aquell moment et vaig confondre amb l'altre Mariona, la que va guanyar a Gurb. Tot veient les fotos del teu blog, et vaig reconeixer perque ja t'havia vist vestida de l'ETB, quan vaig acabar la duatló de Bellmunt. Si no recordo malament anaves amb unes polaines de l'Euskal Televista. Es correcte? Com pots veure, em vaig fotre una bona òstia però encara tinc bona memòria. La teva companya Concepció em va venir a veure a l'hospital quan encara em tenien en observació... varen ser les pitjors 30 hores de la meva vida!! Em varen trobar una mica de sang a l'orina i se'm volien quedar!! Ara ja fa tres dies que vaig al fisio i si tot va bé, la setmana vinent ja podrem entrenar per la duatló de St Joan de les Abadeses. Per cert, tinc la la roda devantera de la meva Cannondale feta un "8"... ara només penso en canviar-la per una doble... per poder volar millor!!!

Salut i continua amb el teu blog, que mola molt.

Per cert, com savies el meu nom??

Mariona ha dit...

Dani, el teu nom el sé perquè estic molt informada i també perquè tenim un conegut en comú :-). Tot el que dius de Queralbs i de Bellmunt és veritat, hi vaig ser. Quina memòria!! És cert, que la de Queralbs va ser molt dura!! Em fa gràcia que molta gent es fixi amb les cobertes taronja Euskaltel jajjajaja... Veig que ja estàs pensant en la propera duatló, això és senyal que ja estàs ben recuperat! Bé a veure si ens veiem per la duatló de Folgueroles, estaré per allà fent fotos. Però no tornis a caure, ok? jeje...

Salut i a tope!