La meva llista de blogs

9 de nov. 2008

Matagalls-Vic 2008

D'esquerra a dreta: Víctor, Xavi, Mariona, Miquel i Maria.
Ens ho hem passat de conya i hem rigut molt!
Tercera edició que participo en aquesta travessa i he de dir que cada vegada hi ha més gent que la fa corrent i es va assemblant més aviat una "cursa". El dia ha començat no massa fred i amb un espectacular mar de boira al fons de la Plana. Un dia assolellat, ideal per estar a l'aire lliure..
El primer any que la vaig fer em va semblar que feia una gran proesa i ara ho vaig veient com a normal. Corrent a les baixades i als plans i aturant-nos a cada avituallament ens han sortit 4h 55', un temps bo però millorable. En aquesta ocasió he tardat 30 minuts menys que l'any anterior. Tot i així té raó la Maria quan em diu que he d'aprendre a "patir" més... I un detall curiós és que no he menjat res ni abans ni durant la travessa, és com si perdés la noció de la gana... La imatge de sota: Que ben acompanyada he estat!
Dir que al fotògraf d'aquesta darrera foto no li faltava detall, fins i tot amb la barretina jeje...
I finalment un gosset "Pirena" del Saló de Muntanya de Vic, que m'ha mirat amb cara de pocs amics.
La setmana que ve hi ha la travessa Rupit-Taradell de 43,5 Km amb un bon desnivell. A topeeeeeeeeeeeeeee!

14 comentaris:

Malfieten ha dit...

Osti, no menjar res en tota la marxa !
Si et llegeix un metge-nutricionista et pela...

Salut i kms !

robert mayoral ha dit...

una altra al sac i un bon grapat de km a les cames....anar curtint....bon entreno!

elsa ha dit...

qué envidia... bonita travesía y buen entreno... petons!!

Marc Calaff ha dit...

Hei, molt rebé! Fa bona pinta la travessa. La veritat és que ha sigut bona idea plegar, ja veus, en només 500m ja m'he espinyat... Llàstima perquè feia un bon dia i li tenia moltes ganes... a la propera! fins aviat!!

Marc Calaff ha dit...

Això sí, la cremada que m'h fomut al caure (precisament he caigut sobre paviment) no me la treu ningú, aaaixxxuuuuu!!!

rogero ha dit...

mariona,menja collons! despres tens defenses baixes, falta de no se que... no m'extranya!! eo,t'hai de passar les fotos de dissabte!! felicitats per una altra marxa mes!!

josep-maria ha dit...

Enhorabona per una travessa més... però m’apunto als consells.....El Roger ha estat prou explícit.... “Menja ......”
Pels esportistes de fons, és bo saber que menjar i quan menjar.... i això s’ha de planificar abans, ja que durant la cursa passa el que tu dius... es perd la noció de la gana.

Vinga a veure si ens trobem aviant .....

Miguel Angel ha dit...

Us va fer un dia ben xulo! Apa, seguiex així que el cap de setmana vinent són 10 km més. Enhorabona!

Mariona ha dit...

Malfieten ja ho sé, està fatal! Però és que corrent, el menjar se m'indigesta i/o agafo flato... i per menjar 3 hores abans de començar, tampoc és plan de llevar-me a les 4 del matí

Robert, a tope cap a Sables!!

Elsa, ahora es época de travesías, porque con la bici hace rasca

Marc, cuida't la cremada i a seguir!

Rogero, això mateix em diuen els de casa jajajja... ja sé que teniu raó!

Josep M, no sé què em passa que no necessito res durant la cursa...

Miguel Angel, la setmana que ve serà molt més dur encara!

ninu ha dit...

Tinc un amic que fa com tu, no menja en tot l´entreno......... et paso el blog http://joseluisjuanes.blogspot.com/, segur que us enteneu molt be ( pero t´adeverteixo que té greus desequilibris mentals.....je,je!!!) sera de no menjar???????

Salutacions guapetona!!

Francisco Castaño ha dit...

Muy pero que muy bien 30 minutos es una pasada y encima sin comer nada, a mi me sería imposible.

Besos.

Trueno ha dit...

vaya tute, jo encara tinc pendent la mitica Gràcia-Montserrat!!!

Joan Benet ha dit...

No s'ha de menjar l'entrepa a l'esmorzar, que ve la pujada de 300 mts, al bac d'Espinzella

cesc ha dit...

bon entreno.
Jo aquest any faig la Matagalls-Granollers.
Ara, aixo de no menjar... molt malament eh!!!