La meva llista de blogs

30 de nov. 2008

Oferta: bici + pernil

Avui al matí he aprofitat que feia un bon dia de solet i he sortit amb la btt 2 hores. Encara que potser no ho sembli anava abrigada: 3 jaquetes + 2 malles + doble de mitjons... A la imatge: Visita als meus cosins petits ("con mis primos") i la seva gosseta Tuna.
Com es pot veure a la imatge he anat per terreny realment complicat: trialeres, sots, fang.... jajajajjajajaj... Per cert, informar-vos que a qui li falti btt, hi ha una coneguda cadena d'hipermercats que ofereix BICI + PERNIL = 99 euros. Quin no pedala és perquè no vol... jajajjajajaj

Salut i Kms!!

7 comentaris:

Clara ha dit...

Molt Be Mariona veig que avui has patit com mai, jo no se si podria anar per aquets terrenys tan tècnics…ja ja ja

Petonts

Francisco Castaño ha dit...

Yo me quedo con el pernil, hoy no estoy para bicis.

Besos.

Anònim ha dit...

on es, on es, jo m'apunto, ja ja ja......

Jordi ha dit...

I qui no menja és perquè no vol, tampoc!!

robert mayoral ha dit...

jo en vaig comprar un cop una oferta d'aquesta, i el pernil va durar poc, però la bici encara menys....però bueno serveix per pedalar una mica!

Maria ha dit...

Per aquest preu em quedo amb el prenil!

Mariona ha dit...

Clara, a mi no em veureu mai per terrenys tècnics jjajaja

Francisco, pernil de pata negra

Beni, t'ho diré per mail, que no vull fer publicitat gratuïta

Jordi, 3x2 i qui no menja és perquè no vol!

Robert, la bici deuen ser 4 ferros soldats

Maria, pernil que de bici ja en tenim!