La meva llista de blogs

23 de nov. 2008

Valverde existeix

Avui diumenge 23 de novembre s'ha disputat el 33è Critèrium Ciclista Internacional Ciutat de l'Hospitalet. Era un circuit urbà per la Rambla de la Marina.
A les 9:45 han començat les proves amb el Critèrium de Policies i Bombers, amb 13 participants. El Carles Lara ha quedat en segona posició després de mantenir-se tota la cursa en les posicions davanteres. Enhorabona Carles!
El triatleta i bomber de Barcelona Víctor Dobaño també ha fet un bon paper tot i haver tingut uns problemes musculars.
A les 11h hi havia la cursa categoria juvenil d'escoles de ciclisme SW Catalunya. Entre les diferents proves he aprofitat per rodar una mica, sembla que no però al final he fet uns 40 Km. Més val això que res... L'Arcadi no falla mai.
He conegut el blogger Trueno i el seu amic també ciclista, Xavier. Encantada d'haver-vos conegut!!
A les 11:45 ha començat el plat fort amb la presentació dels CORREDORS PROFESSIONALS i d'ELIT. No sé com però he aconseguit colar-me fins a la cuina com si fos de l'organització jajajjajaja, i he fotografiat als PRO des de primera línia. Valverde i el purito Rodriguez en primer terme.
Valverde atenent els mitjans de comunicació.Més corredors del Caisse, un serà Rojas?L'osonenc JufréAlejandro estava fins als webs de tanta foto...Fans i més fansEls corredors comentant la jugadaLa Pinarello del Valverde
Anàven presentant els corredors un per un, entre aplaudiments.
RodriguezLosadaO serà aquest el Losada?Mosquera
Josep JufréL'osonenc Albert EbriUn agritubel a punt de ser presentat
Després s'ha iniciat la modalitat d'eliminació. Al pas per meta, el darrer corredor era eliminat.
A les 13:00 ha començat la prova de fons i l'ha guanyada Alejandro Valverde. Com us podeu imaginar, el murcià era el principal focus d'atenció i tothom li demanava fotos i autògrafs. Ha valgut la pena avui anar a l'Hospitalet.
Finalitzo aquesta setmana bàsicament de cursa a peu amb:
NATACIÓ: 1h 30'
BICI: 40Km + 3 spinning
CÓRRER: 4,5 h (en 3 sessions)

17 comentaris:

Francisco Castaño ha dit...

Al final no he podido ir, he ido al aeropuerto a buscar mi cuñada, ya veo que lo has pasado bien.

Besos.

Julie B ha dit...

Aiixx, que envidia..... ya ves.. yo al final, me fui a dormir muuy tarde (o temprano por la mañana, como se mire) y hoy no hice nada de nada. En realidad, como dice un buen amigo mio, hice "fondo nocturno" jajaja. Que como entre en tu blog y vea sus expresiones... en fin...

Muy chulas tus fotos y me alegro que lo pasarás bien

fran de toro ha dit...

Bueno me alegro de ver el reportaje muy chulo, y tu con paliza incluida, tu no paras nunca es que los tri no hacen parada jajaja. Un saludo

robert mayoral ha dit...

ostres, que bé que t'ho has passat! suposo que hauràs pres nota del que fan els cracks, no?? algun secret??'

elsa ha dit...

Qué envidia... además de conocer a un montón de gente y fotografiar a todos los pros tiene pinta de que te lo has pasado de miedo!! bien hecho!!

Miguel Angel ha dit...

Quin día més "wapu" que hauràs passat rodejada per part de la flor i nata del ciclisme espanyol.
Enveja sana.... ;-)
Una abraçada.

Trueno ha dit...

un plaer haber-te conegut en persona!!

salutacions!

Mariona ha dit...

Francisco, no pasa nada, te pides ya las vacaciones en julio para ir a ver el Tour jejje

Julie, lo mejor es quedarse a dormir por la mañana y cargar pilas

Fran, espero que te recuperes prontito!! Un abrazo

Robert, no em vaig atrevir a preguntar res perquè els cracks estaven massa sol·licitats jajjaj, m'imagino que el secret és no haver de treballar i entrenar tot el dia.

Elsa, por suerte ya habrá más posibilidades de ir a ver a los por en el tour 2009!! :-)

Miguel Angel, no em vaig acabar de creure que vindrien fins que els vaig tenir al davant jajaj

Trueno, igualment i records al Xavier! A la propera participeu a la cursa sí o sí jeje

Clara ha dit...

Dons, jo tambe tinc molta enveja, no vaig poguer anar ja que tènia entrenament amb a l'equip, però gracies per comparti aquetas imatges..

XAVI NOVELL ha dit...

qui corria dels Renault Olot !!!! que cabrons.

bon dia de ciclisme, si senyora .... a tope.

Pau ha dit...

Mariona, mítiques les teves fotos amb famosos, Xavi Llober, Marcel Zamora i ara Alejandro Valverde...

Jetlag-Man ha dit...

Pues me has ahorrado tres euritos. Parece una revista con tantas fotos de la élite. ¿Has descubierto su secreto?

Jaume Tolosa ha dit...

Hola Mariona, a colar-te fins a la cuina i a fer fotos no et guanya ningú. Jejej

karli ha dit...

Culló tia no t'has deixat de fer cap foto!!!
T'has pensat el tema de fer-ta paparazzi?? et veig futur eh tia!!
Apa a taparse que en ve una de fred que no se si ens en sortirem!!!

jordimasfepesa ha dit...

Ei!! tu erets la que anava amb la roba del casa nostre? no et vaig reconeixer fins que he vist lesfotos aquí! jo hi era, era el del renault olot!! aviam si un altre dia ens coneixem!!
surto a la primera foto rere dels crakd amb les "perneres" de color groc.
Molt xules les fotos!!

FRANK JIMENEZ ha dit...

Bones fotos dels PRO'S i d'algunes màquines com el Dobaño i el C.Lara

Mariona ha dit...

Clara, i jo tinc enveja de tu per haver anat a entrenar amb l'equip jeje

Xavi, doncs si que corria algú dels Renault!!

Pau, jajjajajaja sí comencen a ser mítiques les meves fotos

Ramón, me alegro de haberte ahorrado un poco de pasta

Jaume, tu ho has dit: en això no em guanya ningú jajaj

Karli, la paparazzi trimariona jajaj, quina rasca que fot tiuuuu

jordimasfepesa, eiiiii doncs ara que ho dius, si que et vaig veure! crec que tinc alguna foto teva, ja te les passaré!!

Framk y Montse, estava ple de màquines i estrelles de l'esport!