La meva llista de blogs

26 de nov. 2008

Quina rasca!

Avui a la tarda he sortit a córrer una estona amb temperatura fregant els 0ºC. Anava tan abrigada que no se'm veia ni un centímetre quadrat de pell. Més aviat semblava que anés a atracar un banc jajajjaj... Només he aguantat 1h 10' i acabant congelada. Que dur serà l'hivern! De totes maneres i tinc comprovat que per no agafar mal de coll he de tapar-me la boca amb un buff o una bufanda quan estic a l'exterior. Potser a algú més li pot servir. A veure si aconseguim no refredar-nos!

18 comentaris:

david malmeto ha dit...

Esta mañana he salido por la meridiana a las 9 y hacia una rasca. El aire me hacia tener dolor de cabeza. Una prenda que va muy bién es una cinta con velcro de windstopper que tapa la frente y las orejas. Pierdes un poco de oido pero no pillas frio en las orejas.

Judith ha dit...

Aqui estavem a -6º!!!Buff

irotante ha dit...

Frió.. espera menuda la que viene en estos dias
Saludos

Anònim ha dit...

res home res.....lo que passa es que estem massa ben acostumats amb la calefacció. Pregunteu a la gent gran a veure si fa fred, i a veure que us contesten......

JORDI RUBIO COMPTE ha dit...

Jo de Vic recordo fa un any que vaig sortir cap a Manlleu i les gotes que queien del bidó es congelaven al quadre. O sigui que...aquests dies rodarem per cambrils que a les 12 està de PM!

Oscar 1977 ha dit...

Fa un fred de coll..s!!!! Demà em toca piscina i sauna calentoneta!!!! Una abraçada.

lover ha dit...

yo cuando salgo a trotar asi mi hijo dice que soy su ninja,
saludos mariona y no te constipes

Noelia ha dit...

Jo sortia a les nits pero es que és impossible. O surto a les 16 o així o passoooooo!!! brrrrrrr

Maria ha dit...

Mariona a l´hivern...Btt!

Francisco Castaño ha dit...

Mariona es lo que toca estos meses, pero lo peor son estos primeros días, hasta que se acostumbra un poco el cuerpo.

Besos y abrigate.

Miguel Angel ha dit...

En díes tan freds com aquests que ens esperen prefereixo córrer a la cinta, que s'està més calentet :-)
Com que les que tenim a l'Accura són Technogym tenen TV i ràdio, així que em poso els auriculars i vaig "tirant milles".

Ferran Vila ha dit...

Mariona, has fet tard amb el consell, porto 3 diesm amb un "trancasso" descomunal. A partir del dissabte no surto entrenar sense el buff, achis!, achissss!!!

van krujem ha dit...

hoy he salido a -2º , imaginte como estaba el agua de la piscina, aqui hace mas rasca que en nebraska, jajajjaja un saludo y tope!!!!!!!!

XAVI NOVELL ha dit...

RES!!!! nosaltres sortim en bici perquè volem , passem fred perquè volem ... pobres els que ....
ANEM A TREBALLAR A LES 5 del MATÍ EN BICI !!! ... també perquè volem.

Jordi ha dit...

Cuando el grajo vuela bajo, hace un frío del carajo.

Y cuando el grajo vuela a trompicones, hace un frío de cojo...

Bé, jo he vist volar un ocell d'aquest a trompicons...

Clara ha dit...

ja qse que no té res que veure el meu comentari, Per cert aprofito per comentar-te que estic tenint problemes amb el meu blog, ja que no informa de les noves entradas..tal vegada tendrias que suprimir-lo i tornar a subscriure't

jordimasfepesa ha dit...

ja veus si fa rasca, el millor és sortir a entrenar amb poca roba (quan dic poca roba vull dir no anar exageradament tapat) i quan acabis dutxa ràpid per no agafar fred i llestos! el polen d'avella va genial per prevenir els costipats!

Mariona ha dit...

David, hasta en Barcelona hace rasca!

Judith tela -6ºC, d'on ets?

Irotante, en Suiza tenéis que estar congelados!

Beni, en el fons és tot psicològic! jeje

Jordi, a Cambrils s'ha d'estar de PM!

Oscar, amb la sauna et recuperes tan si vols com si no vols

Lover, de momento aguantamos bien, sin constipados

Noelia, ahir vaig passar de sortir, cinta i prou

Maria, btt ni a l'hivern ni a l'estiu jajaj

Francisco, nos acostumbraremos claro que si!

Miguel Angel, a la cinta s'està molt millor i si és amb TV i ràdio, genial!

Ferran, un altre dia aviso abans jajaj... cuida't!

Van Krujem, tenéis que invitar unos cuantos niños a la piscina para que la calienten con las meaditas jajja

Xavi, què fots anar a treballar en bici amb aquesta raska? jajaj

Jordi, ajjaja... bona dita!

Clara, encara que el suprimeixi el problema continua igual, ja ho he provat!

Jordi, el polen diuen que va bé però té un gust dolentot!