La meva llista de blogs

9 d’oct. 2008

3 dies


3 dies són els que porto sense poder fer res per culpa de la grip. Estic que m'enfilo per les parets! Ben mirat aquesta és l'única manera que té el meu cos de recuperar-se, perquè si fos per mi, no tindria mai descans jajajjajajaj...

El gener és el mes que m'he posat com a límit per decidir si faré l'ironman de Frakfurt. El principal inconvenient és la pasta que costa en un conjunt. Tot i que d'il·lusió me'n faria molta. En números rodons: prop de 500€ inscripció + 100€ avió + 250€ hotel + altres extres = total UNA PASTA. Així que si algú està interessat en el traspàs de la inscripció, l'apuntaré a una llista i al mes de gener faré una subhasta. Qui en dóna més? jajajajjaja (encara hi faré negoci...). És broma, eh

6 comentaris:

Francisco Castaño ha dit...

Ya sabes esto es cosa de tiempo, así que quietita en casa y a curarse bien para poder seguir al 100%


Besos.

Miguel Angel ha dit...

Com a mínim pots entretenir-te actualitzant el blog molt sovint, jeje.
Ànims i recupera't!

Jaume Tolosa ha dit...

Ei,reposa i recupera´t aviat.
Podras fer la mitja de Roda???

XAVI NOVELL ha dit...

FES RODONS HO EL QUE VULGUIS ... PERÒ SUA SUA FORT!!!

records i millore't

Mariona ha dit...

Francisco, ya he estado demasiado tiempo reposando y tengo ganas de activación

Miguel Angel, s'ha notat que he actualitzat molt el bloc ehh jeje

Jaume, l'any passat vaig fer la mitja de Roda i va ser molt especial per mi perquè era la primera que feia. M'ho acabaré de pensar tot i que diumenge tenia previst sortir en bici...

Xavi, és cert que diuen que les grips s'han de suar!!

DARIOMAN ha dit...

Si no vas a franfurt, et comprem la plaça!!!!

MERCI I SALUTACIONS!!!!
Seria pel LULUMAN!!!!

MIL GRACIES!!!!