La meva llista de blogs

19 d’oct. 2008

Crònica duatló de Queralbs 2008

Foto de nenes abans de la sortida
Això no és una duatló, és un autèntic martiri!! Ha estat una agonia de 6 hores sense descans. Li dono part de raó a la meva mare quan diu que aquesta prova és per homes... Sigui com sigui el que està clar és que aquí no s’hi pot anar sense haver entrenat a la muntanya. Sóc una inconscient! Però l’objectiu era acabar i s’ha assolit. El dia començava amb no massa fred i sense signes premonitoris de pluja. He arribat al punt de sortida amb l’escalfament fet, per haver hagut d’anar com una bala a recollir el dorsal a l’altra punta de Queralbs. Una mica més i no arribo a temps!! Primer ensurt del dia, superat! Allà em trobo la Maria i cia, l’Anna, en Joan i en Toni, tots esperant el tret de sortida encara de fosc. Poc després em passa l’Oriol com una fletxa, quan jo encara no havia ni aconseguit pujar a la bici, jajjaja... El segon ensurt no es fa esperar i és quan m’adono que em falla el canvi de la bici i que no puc posar el plat petit. Penso que hauré d’anar amb el plat mitjà tota l’estona, quina mandra!! Però si s’ha de fer, es fa. La pujada per la pista fins a Fontalba és eterna. Malgrat tot, la faig sense interrupcions i no m’he d’aturar a respirar 3 vegades com a l’edició passada.Un dels primers en arribar a Fontalba. Transició molt lenta com ja va essent habitual, tot i no haver-me de canviar el calçat. I amunt amunt cap al Puigmal. El dia és bo amb solet i una mica de boira.
Arribem a dalt després d’haver seguit la rua de duatletes i amb pulsacions altes per les dures rampes. Aquesta foto ha quedat distorsionada, però és la que tinc...El descens fins a Núria s’intenta fer trotant, excepte en els punts més difícils. A l’avituallament de Núria un noi que no coneixo em pregunta si sóc la Mariona. Diu que sovint llegeix el meu bloc. Em fa il·lusió. El camí de Núria a Fontalba és un trencacames inacabable. Troto en els plans i baixades fàcils. Arribo als boxes, on queden poques bicis, ben convençuda que quedaré fora de temps. Així doncs faig la baixada amb tranquil·litat i amb precaució de no trencar-me coll i barres. L’objectiu és no prendre mal. Arribo a baix sense saber si he quedat dins o fora, però m’és igual. Per sigui com sigui per mi això ha estat un FINISHER amb totes les lletres. Quin patiment! Només han passat 4 hores i ja tinc agulletes... Malgrat tot, sé que l’any que ve hi tornaré!!

33 comentaris:

Marc Calaff ha dit...

Enhorabona! Sort que aquest cop ha fet bon temps tot i la pluja de dissabte. Jo estic bastant content, tot i que encara no ho he pogut comprovar amb els resultats, crec que he rebaixat el temps de l'any passat entre 20 i 30 minutets! Uee!! Aquesta vegada el que se m'ha fet dur és la pujada amb bici però... coses que passen. Salut i km!

Jordi ha dit...

Felicitats Mariona!.

Digue-li a la teva mare, que també és una cursa per a dones. La prova ets tú.

Salut.

b. ha dit...

Quins records, Mariona!!!

Per a mi aquesta de Queralbs-Núria va ser una de les duatlons de muntanya més maques que he fet mai; si bé també és cert que es poden comptar totes amb els dits de les mans. :-D

Ara que, potser de tot el ciruit, em quedaria amb Valls d'Àneu.

Felicitats, campiona! No dubtis mai. ;-)

Miguel Angel ha dit...

Repte superat! Felicitats!

NaCaVi ha dit...

Felicitats Mariona! No pares quieta. Jo tb puc dir que sóc finisher a Queralbs. Rebentat i amb un temps força millorable, però finisher.
Fent la crònica no et quedaràs pas fora de control eh. Més ràpid impossible.

irotante ha dit...

Enhorabuena, superrrrr como has demostrado el querer es poder y eso solo tu y tu mente !!CHAPOOOOO Mariona ¡¡
No pudo comprender todo lo que escribes pero me hago una idea de lo duro que habra sido viendo las fotos Recupera y pensando en el proximo.
Saludos

XAVI NOVELL ha dit...

molt bona la entrevista que tens en el blog d'en franc!!!!

a topeeeee

Alex. ha dit...

Hola Mariona!

Estic segur que l'any que ve, no solament milloraràs el temps d'avui sinó que faràs un molt bon temps.

M'hagués agradat parlar més amb tu.

Anim amb els entrenaments!!!

El noi de l'avituallament de Núria.

Ignasi Maraton ha dit...

Felicitats Mariona, per acabar aquest duatlon has d'estar molt forta.
pd: s'ha de revisar la mecanica abans de la cursa¡¡¡¡¡¡

Trueno ha dit...

con experiencia como esa y encima aportando fotos, dan ganas de salir de casa. aunque a mi lo de correr no se me da nada bien.

David ha dit...

Felicidades Mariona!!
Tiene tela que lo mio sean este tipo de duatlones y aun no hay ido a la meca.
1 saludo

ninu ha dit...

Quina gracia!!!! Amb quina parsimonia i algria que et prens les curses!!!!!! Digue´m on comprar una mica d´aixó, que m´aniria be, a mi i a uns quants!!!!

Salutacions noia feliç!!!!

Pacheco ha dit...

Encantado Mariona!

He llegado a tu blog a través del de Victor Runner que es compi de cursas.

Me ha encantado tu crónica además te has colgado la medalla de Finnisher!

Yo llevo poco tiempo en el mundo del running y quería participar en esta duatlón pero me quedé sin inscripciones. Me he sentido identificado con tu crónica porque creo que también hubiera llegado un poco justo! jejej

Pero bueno para eso están los retos, vivirlos, aprender y superarlos!

Enhorabuena, Mariona!

rogero ha dit...

cullo, deu ni do, si que has fotut feina avui... colta mlt be e, una mes al sac! Eo, mediatica, que fots entrevistes i tot ja, necessites un representant? jeje, has d'aconseguir la del canal taronja de l'ironman de niça i penjar-la!

Manel ha dit...

Enhorabona, Mariona!!!

Prova aconseguidaaa...!!!

Ara a recuperar-se físicament, ja que moralment has recarregat un 100% avuí, jejeje

Un 10, per la constància, valor i esforç i un 10, per com ho expliques i documentes al blog.

Força i endevant!!!

Jordi Gonzalez ha dit...

Enhorabona campiona!!
El sol fet d'apuntar-se i acabar ja té molt de mèrit, jo en conec que ni ho intenten....
L'any que vé segur que rebaixes temps!!!
Força i Honor!!

Francisco Castaño ha dit...

Felicidades Mariona, me alegro de que al final lo acabaras, duro, seguro que tiene que serlo, pero ¿Que es eso para ti? jeje.

Yo no me despido de hacerlo algún año, quiza el que viene.

Ahora a recuperarse.

Besos

IceXavi ha dit...

Enhorabona per la cursa, té molt de mèrit acabar aquest duatló... Cada dia vas a més!! Felicitats!!

Mariona ha dit...

Marc, hem estat molt de sort amb el temps. A mi tot se m'ha fet molt dur, fins i tot la baixada en btt, quin mal a mans i braços!

Jordi, continuo pensant que és cursa per homes jeje

Bia, doncs a veure si l'any que ve tornes a participar-hi!

Miguel Angel, avui em fa mal tot menys els cabells...

Nacavi, fent cròniques sempre sóc la primera, amb això sí que ningú em guanya jajjajajaj

Irotante, te lo resumo en una sola frase: este duatlón es inhumano jeje

Xavi, jajajjajaja ha estat xulo això de l'entrevista, però encara estic flipant que en Fran me l'hagi volgut fer a mi...

Eii Alex, gràcies per escriure. Encantada de coneixe't. A veure si tornem a coincidir en una altra ocasió. Ja veus, cada prova requereix el seu entrenament específic.

Ignasi, això ha estat més dur fins i tot que l'ironman!

Trueno, a mi tampoco se me da bien lo de correr pero con acabar me conformo.

D.Luis, el próximo año no puedes fallar, este duatlon es único por la dureza y por el entorno

Ninu, vaig estar a punt de córrer sense xip. No m'agrada competir!

Pacheco, si vas con un poco de entreno de montaña, no es difícil acabar. Seguramente hubiera mejorado el tiempo en 20 o 30 minutos. El próximo año atento con las inscripciones!

Rogero, avui em fa mal tot estic com si m'hagués passat un camió per sobre jajajaj... Encara flipo amb això de les entrevistes. Eiii l'any que ve no pots fallar a la duatló!

Manel, això ha estat fortíssim, crec que no havia patit mai tant!! Però l'any que ve segur que repeteixo. A veure si ens trobem pels camins d'Osona.

Jordi, l'any que ve hi he d'anar més entrenada!! Això no es pot fer així com així!

Francisco, en algunos momentos hasta me pasó por la cabeza abandonar. Pero la fuerza mental fue superior. Hoy estoy destrozada!

Icexavi, aquí s'hi ha d'anar preparat, és una matada!

Moltes gràcies a tots, una abraçada!

Maria ha dit...

Nena! has vist la foto quina cara d´adormides...jeje!

Jo avui estic que no em puc ni moure!!!

Unknown ha dit...

Marion,

buscant els resultats, que per cert no trovo, he donat amb el teu blog! pels triatletes la duatlo de ahir va ser una Finisher com tu dius, deu ni do, pero m'ho vaig passar molt be. Veig que participem a moltes proves junts, tindre els ulls oberts la propera vegada, a veure si tambe et reconec. Felicitats per ahir! Maria, jo tambe formo part dels que no es poden veure...si es que com diu la Mariona s'ha d'entrenar a la muntanya...ja ho diu la meva mare tambe ;-)

Santi

jag75 ha dit...

felicitats!
un repte més al sac ija en van uns quants

DAVID ARAGON ha dit...

Hola Mariona, primer enhorabona perquè lo ´més important és superar els reptes, i tu ho has fet. I després per la crònica que està molt "xula".

Marc Calaff ha dit...

Doncs sí, a veure si coincidim. A la Maria si la vaig arribar a veure i a d'altre gent que coneixia però tot i així amb tanta gent, tela! jeje.

Noe SLopes ha dit...

Enhorabuena por la conquista. Tengo ganas de hacer esa duatlon y leyendo tu cronica, entran mas ganas todavia. Seré masoca...

Lo dicho, Felicidades!!!

Judith ha dit...

Felicitats mariona!

Anònim ha dit...

felicitats pel teu finisher....es la primera vegada?

daniel leiva posadas ha dit...

mariona yo cada dia flipo mais contigo ,pero si es que ... que nos pasa tia?? where is the limit??
enhorabuena campeona ,bonita carrera ,si es que me pierdo to lo bueno!!

Unknown ha dit...

Algun cop he anat a veura la cursa aquesta,i que vols que et digui,crec que es tot una sort que no magradi correr,em va semblar durisima.
Feliçitats pel blog i segueix axi ;)

david malmeto ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
david malmeto ha dit...

Felicidades por el duatlón. La verdad es que es bastante duro. Igual un año de estos se me va la pinza y me apunto. Esta cámara la has comprado en Corporación Dermoestética?

Mariona ha dit...

Maria, estàvem zombies, les duatlons haurien de començar 2 hores més tard!

Santi, tothom ha trobat el meu blog buscant coses pel google jajjajaj... Els resultats són a la web de la federació catalana de triatló.

Jordi, a veure si m'expliques els reptes que tens per l'any que ve jeje

David A, la veritat és que escriure m'agrada i aquí tinc una oportunitat d'escriure sobre coses que m'interessen.

Marc, hi havia molta gent i a més era difícil veure tothom abans de començar al ser fosc...

Noe, otra vez a ver si te apuntas. Un saludo.

Judith gràcies i a veure si crees un blog

Beni, és la primera i l'última jajajaj (és broma)

Daniel, la conclusión a la que llego es que no hay límite jajjajajaj... Ufff... Qué nos está pasando?

Power, doncs sí aquesta duatló és duríssima!! M'he quedat KO

David, pues sí, fui a Corporación y les pedí una cámara que estilizara jajajjajaj... A liarla!

Marcelo ha dit...

moltes felicitats! amb problemes a la bici i tot has tingut coco i cames per tirar endevant.

aixì que tens club de fans i tot? jajajaj que bó! suposo que alló et va donar empenta per continuar!

llàstima no haver pogut coincidir,que vagi bé la recuperació i a pensar en la pròxima!!!

a10!!!