La meva llista de blogs

31 d’oct. 2008

CN Vic - ETB Triatló 2008-09




9 comentaris:

Joan -Triki- ha dit...

Diuen que el que està dret a l'extrem esquerra va guanyar la cursa de Karts!!!! jajajaja...
Fins aviat Mariona!!!
JOAN

Mariona ha dit...

Joan, jajjajaj crec que no es va dir en cap moment ni en el partit de futbol ni durant el sopar jajja... L'any que ve participaré jo als karts i us guanyaré a tots jajajja... Cuida't

josep-maria ha dit...

Ei Mariona,
m'ha fet gràcia el post de les lesions.....
En aquests moments tinc una lumbàlgia de la que no me n’ensurtu. L’arrossego des de principi de més.... així que crec que faré un descans total ... a veure que passa.
Per cert, ja t’has apuntat al Festricap http://www.festricap.com/ ?

Mariona ha dit...

Josep Maria, no no al Festricap no m'hi apunto perquè és com un Embrunman jajajja... Cuida't!!

XAVI NOVELL ha dit...

COLLONS QUINES GRENYES QUE PORTES ... NO T'HE TROBA'T FINS AL CAP DE 1 HORA.

bona alineació pel 2009

Jaume Tolosa ha dit...

Moltes cares conegudes...quin nivell!!!

b. ha dit...

Mita-la ella!!! Ànims per a la nova temporada. ;)

Slt

rogero ha dit...

ei, em sonen!!! jajaja. la cursa de karts la vai guanyar jo pujant per la c-17! llastima que vai fer tard. Eo l'any que ve arrassem!! i amb els monos nous voras tu, els borrador ja estan fets, estan al club! ara s'ha de triat i acabar de decidir el dissenys final amb publi, logos i alguna variacio de color si es vol!

Mariona ha dit...

Xavi, jajajaj això de les grenyes era per despistar el personal però ja veig que no ho he aconseguit! jajajja

Jaume, la gent de la comarca ens coneixem tots, poc o molt

Bea, gràcies, veig que has trobat a wally ajajja

Rogero, l'any que ve ho arrassem tot jajajjaja... Estic frissant per veure els nous 'modelitos'!!!