La meva llista de blogs

1 d’oct. 2008

Barcelona Triathlon

Així és com han anomenat aquest any la Triatló Ciutat de Barcelona que se celebrarà del proper diumenge 5 d’octubre. En aquesta edició la prova catalana s’introdueix en el circuit European cities-Tri series amb el qual es busca crear una macrotriatló imitant a altres que se celebren a Europa com el de Londres, que ja porten a terme altres ciutats com Estocolm i que reuneix a més de 13.000 participants. En aquest marc Barcelona ha intentat augmentar la participació i ha aconseguit la màxima afluència de participants, un total de 2.400.

La Triatló Ciutat de Barcelona es divideix en 4 proves: la Super Esprint (400m+ 10Km+ 2,5Km); l’Esprint (750m+ 20Km+ 5Km); l’Olímpica (1.500 m+ 40Km+ 10Km); i la Tri Corporate. Aquesta darrera és una cursa de relleus pensada per empreses que tindrà la mateixa distància de la prova olímpica o l’esprint.

El centre neuràlgic de totes les proves serà el Pavelló de la Mar Bella, prop d’on es disputaran totes les proves de natació. Els recorreguts en bici es realitzaran al llarg de la ciutat en un circuit que passarà per llocs com el Fòrum, la Torre AGBAR, el Parc de la Ciutadella... Les proves atlètiques es desenvoluparan al litoral marítim. La festa començarà el dia 4, quan s’ubicarà una fira lligada al triatló al Pavelló de la Mar Bella on es podran veure les últimes novetats en aquet esport, així com tot el qui ho desitgi es podrà familiaritzar amb les diferents proves de triatló i les seves variants.

10 comentaris:

Xavi GP ha dit...

Allí serem Mariona.
Jo també faig l'Olímpic, però arranco a les 08:00. Potser ens veiem i tot.

Unknown ha dit...

Eiss Mariona allà estare jo també....
Suposo que sortim a la mateixa hora a les 9:45...
Jo ja estic molt i molt nerviosa ja que una distància així no le fet mai...

Vinga fins diumenge un petó.

Miguel Angel ha dit...

Molta sort per aquest diumenge!

Ferran Vila ha dit...

Agggg!!!. Quina enveja. Aquest hages sigut el debut perfecte. Però que hi farem. Que us ho passeu molt bé.

miquel ha dit...

Alla ens veurem i molta sort a tothom.

Sandra ha dit...

Si no pasa res per allà i seré, tot i que aquest cop m'hauré de conformar amb fer fotos.

Fins diumenge!!!!

Jordi ha dit...

Que hi hagi sort!!

rogero ha dit...

pos altre cop em tocarà mirar-ho des de la barrera, si es que puc venir... be, un altre any sera! molta sort!!

Mariona ha dit...

Xapas, segurament ens veurem. Estaré pululant per allà de sol a sol! Que vagi bé.

Susagna, tranquil·la que segur que t'anirà més bé del que et penses. Fins diumenge! Tenim el mateix torn.

Miguel Angel, gairebé no hi aniria perquè corrent estic fatal, però 'la suerte está echada'...

Ferran, ens ho passarem bé i segur que patirem. Salutacions i ja és hora d'anar pensant amb el debut!

Miquel, vinga a topeeee la gent del club. Sort i fins diumenge!

Sandri, ens veiem diumenge. Nenaaaa et podies haver inscrit, ja estàs tardant!

Jordi, d'on no n'hi ha no en raja però faré el que podré jeje

Rogero, si vols venir, passaré per la Garriga a les 6.20. A aquella hora encara no han obert els carrers! jajjajaj...

NaCaVi ha dit...

Jo debuto a BCN. Només he fet el popular de Malgrat. Vaig perdudíssim. Menys mal dels Piris que m'aconsellen. Esperem que no ens plogui!!! Que hi hagi sort.