La meva llista de blogs

26 d’oct. 2008

Mitja marató muntanya St. Llorenç Savall

Aquest diumenge 26 d'octubre hem matinat (després de dormir escasses 5 hores) per participar a la mitja marató de St. Llorenç Savall de 22 Km. A la imatge una servidora amb La Mola al fons, Parc Natural de Sant Llorenç del Munt.Hem sortit amb la Maria disposades a patir una mica. El dia ha estat excel·lent.Al bar amb Santiago, Kel i Maria, pocs minuts abans de començar.Primer de tot dir que he descobert que Sant Llorenç Savall "existe" i que és just allà on Jesucrist va perdre l'esperdenya jajajja... Paisatges especials i diferents.
Hem anat de trankis i sense dorsal. Fins i tot hem parat per fer fotos i animar els primers classificats. M'he aturat un parell de vegades a parlar pel mòbil, no em venia de fer 10 minuts més o menys!! Com sempre, sense pressió.Rampes molt dures. I jo que creia que el Vallès Occidental era tot pla. Aquí la Laia de Vic acabant els últims metres de la primera "pujadeta". I les que faltarien... Dos participants de la marató pujant aquesta rampa. En diverses ocasions he pensat en els que feien la marató uffff... sense comentaris...Una prova molt ben organitzada, amb gent amable. Me l'apunto a l'agenda per l'any que ve! I a la tornada tenia un dinar i estava fent tard. He posat la directa per la carretera de St. Feliu a Centelles, una mica de ral·lis de tant en tant també m'agraden i al meu Ibiza també!!!

7 comentaris:

SANTIAGO ha dit...

Mariona!! M'ha agradat molt veure`t por Sant Llorenç. la veritat es que m'ha semblat una Mitja molt dura!!. L'any que ve....la Marató!!
:)

robert mayoral ha dit...

repeteixo lo de Santiago, l'any vinent tots a la MARATÓ, ha estat una experiència fantàstica...i l'entorn i el dia bestial!

XAVI NOVELL ha dit...

si si si la marató ... el repte 2009!!

salut xavalina i feliciitats per aquestes trinxades que et fots!!!
que el ritme no pariiii.

Jordi ha dit...

Mariona, per favor!! Sant Llorenç Savall és el punt intermig de la Matagalls-Montserrat!!

Mariona ha dit...

Doncs per petició popular, l'any que ve tocarà la MARATÓ!!!!!

Santiago, encantada de coneixe't personalment, a veure quan tornem a coincidir!

Robert, va fer un dia fantàstic, fins i tot vaig patir calor amb màniga llarga!

Xavi, ja està apuntat a l'agenda, gass i a tope!!

Jordi, si si ja ho sabia... però fins que no ho he vist, no m'ho he cregut jajja

Ironcraig ha dit...

molt bé noieta, cada dia em sorpens més... :-))
per cert ja saps quin dia és la marxa de Vic?? saps si donen maillot?.. :-))

Mariona ha dit...

Òscar, aquest any no hi ha marxa, a no ser que l'organitzi jo! jajajaja