La meva llista de blogs

15 d’oct. 2008

Duatló Núria

Diumenge hi ha la duatló de Núria. El nivell de patiment d’aquesta duatló no és comparable al de cap triatló habitual. Pujada d’11 Km en BTT sense descans, pitjor que un mal de queixal... Així que plat petit o mitjà, molta cadència i amunt. Es tracta de reservar. Ascens agònic de pujada al Puigmal, amb un terreny quasivertical... Vinga, a treure el fetge per la boca! Baixada perillosa fins a Núria (si hi ha neu) i a trossos de cul a terra per no patinar. De Núria fins a Fontalba amb remuntades inesperades. Retorn a Queralbs en bici tot de baixada, vigilant de no trencar-se cap dent. L’any passat vam sortir per sota zero i la rasca que fotia era impressionant. Bufava l’aire sense compassió i una mica més i se m’emporta. La setmana del 20 d’octubre m’esperen 5 dies d’agulletes que em faran caminar com un pingüí. Tant de patiment i encara ens fan pagar? Jajajajja... Malgrat tot, m’agrada :-)

22 comentaris:

Ferran Vila ha dit...

La vaig fer fa dos anys i es una de les curses en la que recordo haver quedat mes reventat. Jo diria que més que a la marató (poder també anava menys preparat). La zona la conec molt, doncs vans ser els meus origens excursionistas y es una proba que m'encanta i que aquests any tampoc podré fer. A mes aquesta edició em sembla que es presenta millor pel que fa el tmeps i la neu.

Francisco Castaño ha dit...

Yo vi un reportaje en TV3 hace un tiempo y me pareció muy duro, pero a nosotros nos va la marcha, jeje.

Besos

vice sport ha dit...

wahhh que bé que sona!!! BTT!!! Llàstima que sigui tant lluny per mi.. tinc ganes de una carrera de mtb aviat! Molta sort que
-tu puedes con todo lo que te echen-

korje ha dit...

jo la vaig fer l'any passat, i la neu em va deixar les cames plenas de esgarrapades, aquest any m'hauria agradat fer la pero corro la marato del mediterrani, aixi q a dos llocs no puc ser, lo pitllor d'aquesta cursa el fred q fotia a les 6 del mati, mareta meva!!! molta sort i que tingueu un bon dia!!!

Marcelo ha dit...

bueno Mariona, ja no podem fer enrere!!! teoricament hem de tindre els deures fets per no suspendre jjejejejej!!!

si no coincidim,que vagi molt rebé!!!

no hi ha cursa que s'et resisteixi,IRON,XM...etc etc!

salut i a disfrutar!!!

jag75 ha dit...

ànims Mariona!

si algun any la vols fer i no patir pel temps, espera a q jo m´inscrigui (sóc talismà pr a n´aquets asuntos).

ja contaràs

una abraçada

jag75

Judith ha dit...

Bona sort pels qui hi participeu! no us desanimeu si no veieu el final,penseu que tot té una meta.

Javi ha dit...

jo un any vaig anar a fer-la pero entrenant, i encara tinc pendent fer-ho en "competició". es una proba molt chula.

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

ja veig que la setmana vinent compartirem agulletes jeje

A totes a Núria, si fa el temps d'aquests dies, calor i tot passareu

Mariona ha dit...

Ferran, l'any passat també vaig quedar ben petada.

Francisco, el año que viene te puedes apuntar!

Vice sport, és que vius a l'altra punta del món, què se t'hi ha perdut allà baix? jajjaa

Korje, aquest any crec que no hi haurà tanta neu (espero). Que vagi molt bé la marató!

marcelo, no he fet els deures però em presentaré a l'examen igualment... ai ai

Jordi, l'any que ve ens inscrivim tots 2!

Judith, tinc ganes d'anar-hi, ja veurem com va...

Javi, me l'agafaré en calma, això de "competició" no sé què significa... jeje

Kevin, doncs a veure si ens veiem per allà, tan de bo puguem anar amb màniga curta per la caloreta!

dragan ha dit...

Hola !


Molta sort a la duatló. Jo l'any passat vaig fer la de Vilallonga i va ser molt divertida (i duríssima !!).

També hi hagués anat, però coincideix amb el Tri del Prat i vull debutar en l'especialitat !!!


Sort i salut !

Miguel Angel ha dit...

Molta sort per aquest diumenge. Ànims i, sobretot, que no foti la rasca de l'any passat, si no us quedareu tots congelats abans de donar la sortida, jaja.

Maria ha dit...

Què nena...ja estàs apunt?

Jordi ha dit...

Això del patiment i del pagar és el que sempre em diuen per aquí la feina!! Però bé, ells que sabran d'això, no? jejeje Doncs res, que no pateixis molt...

Jordi Gonzalez ha dit...

Ànims i molta sort a Núria (almenys no farà massa fred)...
Molt guapo el blog! L'iré seguint
El meu per si vols tafanejar: ironjordionzalez.blogspot.com
Sort i a tope!!!!

Mariona ha dit...

Dragan, diuen que la de Vilallonga encara és més dura!! Sort a El Prat!

Miguel Angel, a veure si sortirem ja congelats, ens podrien posar una estufeta a la sortida jaja

Maria, no estic pas a punt perquè no he fet els deures... així que segur que suspendré jeje

Jordi, doncs sí, aquesta frase també es pot extrapolar a la feina

Jordi, aniré seguint el teu bloc, salutacions!

Marcelo ha dit...

com que suspendràs!!!!????

l'any passat bé que la vas fer no???!!!

jo el que tinc clar aquest any es que penso regular mes ,ja que el passat vaig fotre un pet de Nuria a fontalba impresionant!

Jordi Gonzalez ha dit...

ups, ara he vist que m'havia equivocat en l'adreça...la correcta és ironjordigonzalez.blogspot.com, sorry!!!
Et linko al meu!
Anims i sort!!!

fran de toro ha dit...

Hola necesito una dirección de correo para poder mandarte la entrevista un saludo

Marc Calaff ha dit...

Jo ja estic preparat!! O almenys m'ho sembla... Esperem que faci bon temps xq l'any passat el ventet dels collonets...jeje. Ens veiem a Queralbs!

Jordi ha dit...

Molta sort Mariona i gaudeix de la cursa. Llegirem la teva crònica amb molt interés

Mariona ha dit...

Marcelo, a vegades s'aprova sense fer els deures, jajajjajaj.... ja veurem!

Jordi, ja vaig visitar el teu blog i l'afegiré als enllaços.

Fran de toro, tengo curiosidad, mi mail es mariona22222@hotmail.com

Marc, esperem que si fa vent, almenys vingui d'esquena jeje

Jordi, gràcies, ja us explicaré!