La meva llista de blogs

12 d’oct. 2008

Sense tocar de peus a terra

Avui he estat pràcticament més estona a dalt de la bici que no pas a baix. Amb un total de 120 Km i passant per diversos pobles de la comarca. La intenció inicial era anar a córrer els 10 Km de Roda de Ter però m'he adormit... i he acabat sortint a les 11 del matí, com els rics. Primerament he arribat fins a Roda per veure l'ambient que es respirava amb la mitja marató i a saludar a coneguts. Allà he capturat unes quantes imatges com ara la butifarra a la brasa jjajajaj:
Mentre els uns corrien, els altres pedalaven.
La zona de massatges que no falti!

En Jaume, el crack de la Marathon des Sables, quin nivell hi ha a la comarca!!


En Màrius, que ha creuat la línia d'arribada de la mitja amb el seu petit als braços

A continuació he anat cap a Manlleu i una altra vegada cap a Roda on ha començat a ploure sense compassió. He quedat xopa com un ànec i he hagut d'anar a casa a assecar-me la roba per poder-hi tornar. Tot seguit quan estava pedalant per Vic he trobat un bttero molt simpàtic i hem anat junts fins a Taradell, passant per Sta. Eugènia. A veure si em deixes un comentari al bloc Manel! jeje... De Taradell cap a Seva, Tona, Vic i a casa a dinar. A la tarda he fet 50 Km més fins a completar els 120. I això és tot per avui.

11 comentaris:

Núria ha dit...

Déu ni do...
Això és el millor per acabar de desfer-te de tots els virus! ;)

Marc Calaff ha dit...

Doncs sí, cap a Querabls falta gent. Inento arribar una mica en forma però ja veurem com arribo... Com a mínim espero baixar de les 5h que vaig fer l'any passat... buffff!!! Salut!

SANTIAGO ha dit...

Però Mariona....¿Tu descanses?
jijijiij

daniel leiva posadas ha dit...

como nos cunde el domingo he!! que te ha dao niña? donde vas con esa kilometradaaa!! que nos pasa tios??

Manel ha dit...

Tot un plaer haver pogut rodar una estona amb tú. M'han quedat ganes de fer uns quants Km més, potser un altre dia? però no fins a 120Km com has acabat fent al final, uuFFFF! Els 30km que he fet a la montanya m'han carregat una mica. En total he fet uns 65Km. Per un aficionat com jo, no està mal.
Faràs agafar complexes als virus de la grip veient el bon estat de forma amb que estas, tot just acabada de sortir d'un estat d'engripament, jajaja.

Bona sort en la du Queralbs!!!

Fent una ullada al blog, veig que t'ho estàs currant molt de fa molt de temps. Força i Ànims!!!

Manel

Jaume Tolosa ha dit...

Hola Mariona, ha estat un plaer saludar-te "in person".
El gripas ja l´arrossegava jo també i em vaig haver de passar la tarda entre llit i sofà, però tot el que no et mata et reforça...
Ens veiem corrent per la Plana.

robert mayoral ha dit...

doble entreno de bici? ara?? qué prepares??' va explica....que ara no toca fer això!!!

Mariona ha dit...

Núria, amb aquesta kilometrada, m'he acabat de recuperar. Cuida't

Marc, esperem que el mantingui la caloreta així el diumenge no trobarem neu!

Santiago, portava 4 dies de descans total per culpa de la grip així que ja tocava una mica de canya

Daniel, me ha picado el mosquito de la bici jajajjajaja estamos locos!

Manel, ja quedarem un alte dia i farem un mix bici carretera - btt jajajjaja... Encantada de coneixe't

Jaume, fer esport és la millor manera de curar tots els mals... Una bona suada és millor que qualsevol medicament jeje Encantada de coneixe't i fins una altra!

Robert, no estic preparant res en especial però em venia de gust. Ara em tocaria fer muntanya, però no faig mai el que em toca jajajja... Sóc contradictòria!

IceXavi ha dit...

No hi ha res millor que suar una mica per passar l'encostipat... És una bona manera de passar el diumenge!! ;)

Jordi ha dit...

Això és tot per avui? Això és massa!! jejeje

Bé, me n'alegro que el virus ja vagi marxant!!

Francisco Castaño ha dit...

En bici se disfruta mucho, no me extraña que estubieras tanto rato, además llegaste a tiempo a la carrera, esas butifarras ummmm!

Besos.